Problem z wywietlaniem przez cout | C++

0

Chce wyświetlić w oknie konsoli rysunki wisielca.

		case 1:
			cout << "|--------------------------|" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|--------------------------|" << endl; 
			break;
		case 2:
			cout << "|--------------------------|" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|                          |" << endl;
			cout << "|       / \      |         |" << endl;
			cout << "|               / \        |" << endl;
			cout << "|--------------------------|" << endl;
			break;
		case 3:
			cout << "|--------------------------|" << endl;
			cout << "|        |-------|         |" << endl;
			cout << "|        |       |         |" << endl;
			cout << "|        0       |         |" << endl;
			cout << "|       /|\      |         |" << endl;
			cout << "|        |       |         |" << endl;
			cout << "|       / \      |         |" << endl;
			cout << "|               / \        |" << endl;
			cout << "|--------------------------|" << endl;
			break;
}

Puste pola "wyspacjowywałem". Problem jest taki, że w oknie konsoli nie chce sie utrzymać formatowanie, cały rysunek się rozjeżdża. Czy jest jakiś sposób żeby takie rysunki wyświetlić poprawnie w oknie konsoli ?
Dodam, że działam w Visual studio 2008 i zmieniłem kodowanie znaków na 852 dosowe żeby mieć polskie znaki w konsoli.

0

cout.width, printfy, setprecision czy jakos tak :]

0

Albo masz w edytorze wybrany jakiś font ze zmienną szerokością albo w konsole.

0

Cały problem sprowadza się do wyświetlaenia znaku "" - to jego brak powoduje rozjeżdżanie się obrazka w niektórych miejscach. Jakiś pomysł jak wyświetlić w oknie konsoli znak "" ponieważ cout << "\ "; nie działa(wyświetla się puste pole albo to co po znaku \ np. cout << "*"; wyświetla *

0

Znaki specjalne wyświetlasz z uzyciem '' jako poprzednika dla docelowego znaku. \, ', \n itd.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1