Dzięki WIELKIE - na to czekałem - zrobiłem za pomocą create i dodałem te 3 jary (prostszy sposób chyba). Nauczyłeś mnie łowić tą rybę :D
I podpowiada wszystkie biblioteki w j3d. Jeszcze raz dzięki.
EDIT: No dobra za bardzo się pospieszyłem - przy kompilacji rzuca to:
2011-05-21 19:33:15 javax.media.j3d.NativePipeline getSupportedOglVendor
SEVERE: java.lang.UnsatisfiedLinkError: no j3dcore-ogl-chk in java.library.path
Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError: no j3dcore-d3d in java.library.path
at java.lang.ClassLoader.loadLibrary(ClassLoader.java:1734)
at java.lang.Runtime.loadLibrary0(Runtime.java:823)
at java.lang.System.loadLibrary(System.java:1028)
at javax.media.j3d.NativePipeline$1.run(NativePipeline.java:189)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at javax.media.j3d.NativePipeline.loadLibrary(NativePipeline.java:180)
at javax.media.j3d.NativePipeline.loadLibraries(NativePipeline.java:137)
at javax.media.j3d.MasterControl.loadLibraries(MasterControl.java:948)
at javax.media.j3d.VirtualUniverse.<clinit>(VirtualUniverse.java:280)
at Animacje.threeD.main(threeD.java:10)
Java Result: 1
a kod to:
import com.sun.j3d.utils.universe.SimpleUniverse;
import com.sun.j3d.utils.geometry.ColorCube;
import javax.media.j3d.BranchGroup;
public class threeD {
public static void main(String[] args) {
SimpleUniverse uni = new SimpleUniverse();
BranchGroup groups = new BranchGroup();
groups.addChild(new ColorCube(0.5));
uni.getViewingPlatform().setNominalViewingTransform();
uni.addBranchGraph(groups);
}
}
Możesz mi wytłumaczyć troszkę lepiej jak dodać tą ścieżkę ??
PLS !