Witam
Mam problem z zastosowaniem Socket i ServerSocket(tworzę komunikator), a konkretnie nie mogę wykminić jak napisać - aby po kliknięciu na przycisk Connect server oczekiwał na połączenie i mógł przesyłać info. do klienta.
bWait.addActionListener(new ActionListener()
{
public void actionPerformed(ActionEvent zdarzenia)
{
bWait.setVisible(false);
bclose.setVisible(true);
try {
server = new ServerSocket(Integer.parseInt(tPort.getText()));
tInfo.append("Serwer startuje na hoscie "+InetAddress.getLocalHost().getHostName()
+"\nPort: "+tPort.getText()+
" Adres: "+InetAddress.getLocalHost().getHostAddress()+"\n");
} catch (IOException ex) {
tInfo.append("Błąd utworzenia serwera\n");
}
new Thread(new Runnable()
{
public void run(){
try {String s = InetAddress.getLocalHost().getHostAddress();
socket = new Socket(s, 5000);
socket = server.accept();
out = new ObjectOutputStream(socket.getOutputStream());
input = new ObjectInputStream(socket.getInputStream());
} catch (UnknownHostException ex) {
tInfo.append("Adres hosta nie został pobrany");
} catch (IOException ex) {
tInfo.append("Gniazdo nie zostało utworzone");
}}}).start();
}
});
Kod wyżej tworzy serwer, ale odbiór informacji od klienta nie działa. Proszę o wytknięcie błędów i o wskazówki jak to poprawnie zrealizować.