Witam!
Napisałem grę, ale niestety wyskakują błędy. Z większością się uporałem, ale z kilkoma nie wiem jak sobie poradzić. Oto kod i błędy:
http://wklej.org/id/478061/
Tak się nie tworzy tablic:
static int pilot[];
Co ma oznaczać dla tablicy intów coś takiego:
cin >> pilot; ?
Tak się nie deklaruje funkcji:
int samoloty (*wsk1, *wsk2, *wsk3); Gdzie typy argumentów?
Nie można deklarować/definiować jednej funkcji w innej
//to tak na szybki pierwszy rzut oka
byku_guzio napisał(a)
Tak się nie tworzy tablic:
static int pilot[];Co ma oznaczać dla tablicy intów coś takiego:
cin >> pilot; ?
To jak mogę zdefiniować taką tablicę? Chciałem żeby można było coś wpisać.
Podaj wielkość tablicy i wczytuj pokolei do każdego elementu
Tablica na stosie musi mieć stały rozmiar, poza jednym wyjątkiem(na który pozwala gcc) ten rozmiar musi być stały, znany na etapie kompilacji.
static int pilot[100];
jak chcesz coś tam wpisać to dajesz
cin>>pilot[indeks_pod_który_chcesz_wpisywać];
Poprawiłem kod: http://wklej.org/id/478079/ . Problemy jeszcze występują w linijce 49, 54, 82, 112, 140.
Po koncu kazdego switcha tutaj daj break;. Czytałeś o enumach? Chyba ich chcesz wykorzystać. Każda z zmiennej globalnej: anglia, szkocja itp. ma wartość 0, czyli wszystkie mają te same wartości. Funkcji nie deklaruje się w mainie. To tylko tyle.
PS. Czemu mnozysz tablicę w 107?