[c++] symulacja wciskania klawiszy

0

Witam!
Mam taki oto program który chce trochę rozbudować. Potrzebuje go do gry w ktorej nalezy szybko wciskac klawisze 678 w odpowiednim momencie. W tym celu chcialbym uzyc ppm do startu programu oraz znow ppm do zatrzymania. Program spamuje 678 w notatniku i na "chat" lecz nie dziala w grze. Najprawdopodobniej nalezy uzyc kodow ASCII. Chodzi oto aby symulowac reczne naciskanie klawiszy 678 programem w c. Prosiłbym o rozbudowę programu.
Oto kod :

#include <windows.h>
#include <iostream>
using namespace std;


int main()
{
    HWND hWnd = GetActiveWindow();

 cout << "Miniorki by p4sz3k";

	for(;;)
	{
		::keybd_event('6',0,0,0);
		::keybd_event('6',0,KEYEVENTF_KEYUP,0);
		::keybd_event('7',0,0,0);
		::keybd_event('7',0,KEYEVENTF_KEYUP,0);
		::keybd_event('8',0,0,0);
		::keybd_event('8',0,KEYEVENTF_KEYUP,0);
		::Sleep(10);
	}

        return 0;
}
0

wiec co mam użyć aby gra interpretowała znak w kodzie jako naciśniecie fizyczne 678?

0

Gdzie używasz pobranego uchwytu okna?

0

HWND hWnd = GetActiveWindow();
jeśli są jakieś błędy w kodzie proszę o poprawienie.

0

szczerze to skopiowalem to z googli, wiec nawet nie wiem o co pytasz XD

0

Programuje od jakiegos roku moze mniej, wiec nie bardzo wiem o co jeszcze chodzi.
Czy ktos moglby poswiecic 30min i zrobic to o co prosze ?;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1