"expected and expression", this->zmienna = { 1, 2, 3 }

0

witam mam problem, mam wlasnosc klasy

D3DXFONT_DESC			FontDesc;

W metodzie Init tej klasy chce ustawic ta zmienna/wlasnosc i robie to tak

this->FontDesc = { 24, 0, 400, 0, false, DEFAULT_CHARSET, OUT_TT_PRECIS, CLIP_DEFAULT_PRECIS, DEFAULT_PITCH, "Arial" };

I kompilator wywala error: expected and expression... pomocy

0

A co to jest D3DXFONT_DESC , struktura , klasa , czy co , wskaźnik do struktury lub klasy?
Jeśli struktura lub klasa to nie możesz w ten sposób przypisywać wartości składnikom.
Można to zrobić na etapie definiowania

// jeśli klasa lub struktura .
D3DXFONT_DESC FontDesc = { 24, 0, 400, 0, false, DEFAULT_CHARSET, OUT_TT_PRECIS, CLIP_DEFAULT_PRECIS, DEFAULT_PITCH, "Arial" };  
// dla klasy musi istnieć odpowiedni konstruktor .
D3DXFONT_DESC FontDesc( 24, 0, 400, 0, false, DEFAULT_CHARSET, OUT_TT_PRECIS, CLIP_DEFAULT_PRECIS, DEFAULT_PITCH, "Arial" ); 

Lub dodać funkcję która wypełni odpowiednie pola dla D3DXFONT_DESC FontDesc , jeśli FontDesc jest wskaźnikiem to pozostaje zdefiniowanie
odpowiedniej funkcji przypisującej dane do składników .

0

Jest to struktura. Dzięki

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1