Tworze macierz o wymiarach podanych przez użytkownika, i obiekty klasy pionek (liczba obiektów podaje uzytkownik). Każdy pionek ma pola X, Y określające jego położenie na macierzy.
Położenie ma być losowe - u mojego pionka wygląda to tak:
class pionek{
public:
int* x;
int* y;
pionek(int xplanszy, int yplanszy) //xplanszy, yplanszy to szerokosci i wysokosc stworzonej macierzy
{
srand ( time(NULL) );
x= new int((rand() % xplanszy)+1);
y= new int((rand() % yplanszy)+1);
}
//destruktor, metody itp.
};
Chce aby wszystkie stworzone pionki były w vectorze - tworze vector wskaźników na obiekty klasy pionek i wrzucam do niego podaną przez użytkownika liczbę pionków:
vector< pionek*> vectorPionkow;
for(int i=0; i<liczbaPionkow; i++)
{
vectorPionkow.push_back(new pionek(xplanszy, yplanszy));
//Od razu sprawdzam wylosowane wspolrzedne metodami je wyświetlajacymi z klasy pionek
cout << i+1 << ".Pozycja pionka " << vectorPionkow[i] -> pozycjax() << " " << vectorPionkow[i] -> pozycjay() << endl;
}
I tu pojawia mi się problem, tworzą mi się pionki, mają losowe współrzędne, jednak te same np.:
1.Pozycja pionka 3 1
2.Pozycja pionka 3 1
3.Pozycja pionka 3 1
Ktoś coś dopomoże? :)