[C++] biblioteka do grafiki 2D

0

Z okazji zbliżających się ferii, chciałbym się was poradzić w doborze biblioteki do grafiki 2D pod c++. Myślę na początek o prostych grach, coś by wejść w temat i zobaczymy jak się dalej sytuacja rozwinie, co polecacie?
Ja osobiście myślałem o SDL+SDL_gfx, jest do dobry wybór? Rozważam również Allergo, ale jakoś bardziej ciągnie mnie do tego SDLa.

0

Kolejny gieniusz zadający pytanie o nic. Jak cie ciągnie do sdl'a to w nim pisz. Jak do allegro to w tym pisz. Sztuczne problemy ludzie wymyślają. Co chcesz przeczytać? Co jest lepsze? Po co ci to teraz wiedzieć? I tak nie wykorzystasz nawet 10% ani tego, ani tego więc pytanie nie ma sensu. Gdy poznasz jedne i przestanie ci wystarczać to spróbujesz poznać drugie, a w tedy sam sobie odpowiesz na to pytanie. W tej chwili nie masz nic o tym pojęcia, a odpowiedzi na ten temat mogą być subiektywne bo to pytanie takie samo jak to czy opengl czy directx, wszystko ma swoje plusy i minusy, zależy czy chcesz się tego uczyć tylko dla jednego projektu czy masz w planach inne. Jeśli inne to jakie? Gry, symulacje chcesz się w demo pobawić czy cokolwiek innego. Wszystko zależy więc nie da się odpowiedzieć jednoznacznie ale gdybyś czasu nie marnował na takie pytania tylko na naukę (czegokolwiek) to sam byś sobie najlepiej na nie odpowiedział. Wiec nie trać więcej czasu tylko wybierz co chcesz i programuj. W tym i w tym idzie to zrobić.

0
odp napisał(a)

gdybyś czasu nie marnował na takie pytania tylko na naukę

Oczywiście nie chodziło mi o "marnowanie czasu na naukę". Powinno być "...tylko przeznaczył na naukę"

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1