Jak zdefiniować stos jako zmienną globalną, żeby przechowywać w niej wartości. No taka pierdoła, a nie działa. Jestem w tym zielony, bo zwykle programuję w Java, ale mam na zajęcia napisać program w C# i się gubię. Poniżej wrzucam kawałek kodu.
static Stack stack;
public RPN()
{
stack = new Stack();
InitializeComponent();
}
public void addToStack(double d)
{
stack.Push(d);
Stack temp = stack;
if (temp.Count > 0) label5.Text = temp.Pop().ToString();
if (temp.Count > 0) label6.Text = temp.Pop().ToString();
if (temp.Count > 0) label7.Text = temp.Pop().ToString();
if (temp.Count > 0) label8.Text = temp.Pop().ToString();
}
Za każdym razem jak wciskam button "Enter" (button wywołuje metodę addToStack()) prawdopodobnie tworzy mi się nowy obiekt stosu i posiada tylko jedną wartość. A chcę, żeby pamiętał wcześniej wprowadzone wartości. Co robię nie tak ??