problem z timer

0

szukalem tego ale nie moge znaleŹĆ nigdzie zadnej podpowiedzi
otoz mam taka procedure

procedure TRoad.Draw(const canv: TCanvas);
var
t, y, yy: integer;
car: TCar;
begin
//rysujemy sobie droge
canv.Brush.Color := clBlack;
canv.FillRect(canv.ClipRect);
//pasy, brzydkie i zawile ale nie o pasy tu chodzi
canv.Brush.Color := clWhite;

jest to w komponencie TpaintBox
oczywiscie jest uzyty tez komponent timer do przesuwania trasy

jade sobie samochodem... ale kompletnie nie wiem jak wstawic stale przeszkody np bloczek kratki ktora by symulowala widosc scianki tzn takiej kostki prostokatnej (label)
jest ta wszystko widok z gory ...

nie wiem czy to da sie zrobic przez label lub inny komponent albo obrazek moze wstawic... i jak przypisac zbey ta przeszkoda stala w miejscu tzn ze moge do niej dojechac i ja uderzyc

0

ile razy jeszcze o to zapytasz?

0
kamm napisał(a)

szukalem tego ale nie moge znaleŹĆ nigdzie zadnej podpowiedzi
otoz mam taka procedure

procedure TRoad.Draw(const canv: TCanvas);
var
t, y, yy: integer;
car: TCar;
begin
//rysujemy sobie droge
canv.Brush.Color := clBlack;
canv.FillRect(canv.ClipRect);
//pasy, brzydkie i zawile ale nie o pasy tu chodzi
canv.Brush.Color := clWhite;

jest to w komponencie TpaintBox
oczywiscie jest uzyty tez komponent timer do przesuwania trasy

jade sobie samochodem... ale kompletnie nie wiem jak wstawic stale przeszkody np bloczek kratki ktora by symulowala widosc scianki tzn takiej kostki prostokatnej (label)
jest ta wszystko widok z gory ...

nie wiem czy to da sie zrobic przez label lub inny komponent albo obrazek moze wstawic... i jak przypisac zbey ta przeszkoda stala w miejscu tzn ze moge do niej dojechac i ja uderzyc

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0