Na moje oko to CustomClipper nie pomoże, bo wycięcie fragmentu to nie to samo co "rozciągniecie"
Obejrzałem sobie architekturę https://flutter.dev/docs/resources/architectural-overview
i mi to wygląda na to że sam Flutter nie ma opcji zejścia do poziomu GPU bo jest to sprzeczne z założeniami projektu
Wiec na razie szukam jak połączyć FLuttera z OpenGL
Opcja 1) Przykładowy kod z użyciem Java
https://medium.com/@german_saprykin/opengl-with-texture-widget-f919743d25d9
Niestety przykład stworzy 3 lata temu i juz nie działa , pewnie jakby powalczył to by to uruchomił
3 lata dla flutter-a to przepaść ;)
Opcja 2) https://pub.dev/packages/flutter_opengl
Działa ! Połączenie Java i C++ , co prawda wysypuje się ale jakiś punkt zaczepienia jest
Czyli szanse na rozwiązanie problemu widzę ale w czystym Dart nie da się tego zrobić, trzeba kombinować