Wątek przeniesiony 2020-02-11 14:04 z przez Shalom.

Java i Unity? Gry na Androida

Odpowiedz Nowy wątek
2020-02-11 13:33

Rejestracja: 3 miesiące temu

Ostatnio: 1 tydzień temu

0

Witam, zastanawiam się czy w Unity 3D da się pisać w Javie, słyszałem, że została możliwość C# a samą Jave wycofano z programu. Chciałbym stworzyć jakąś prostą gierkę na Androida, postanowiłem wybrać Unity, gdyż z tego co czytałem AndroidStudio nie udostępnia gotowych schematów Fizyki itp. Więc stąd moje pytanie. Czy da się napisać gierkę na Androida w Javie w programie Unity oraz czy może mógłby ktoś polecic jakis inny silnik, który ma gotową fizyke?
Z góry dziękuję za odpowiedź :P

Pozostało 580 znaków

2020-02-11 13:59

Rejestracja: 2 lata temu

Ostatnio: 1 dzień temu

1

Z tego co mi wiadomo to w Unity nigdy nie było Javy więc może być ciężko

Pozostało 580 znaków

2020-02-11 14:04

Rejestracja: 2 lata temu

Ostatnio: 1 godzina temu

1
  • libGDX

  • jMonkeyEngine

  • lwjgl


@Ktos: Bot ci się zepsuł - MasterOf 2020-02-11 14:47
@MasterOf: "libGDX" uznał za kod. W zasadzie bardzo mu się nie dziwię ;) - Ktos 2020-02-11 15:07
Ja się mu natomiast dziwię - MasterOf 2020-02-11 16:04

Pozostało 580 znaków

2020-02-11 14:04

Rejestracja: 9 lat temu

Ostatnio: 35 minut temu

2

Android Studio to IDE general-purpose, więc nie jest skierowane w żadną konkretną domenę, jak np gry, więc oczywiście że nie będzie miał out-of-the-box sinika fizycznego. Oczywiście możesz sobie taki ściągnąć, np dyn4j.

Co do biblioteki do gier na Androida, to najlepszą jest libGDX, umożliwia pisanie gier jednoczesnie na Androida, Desktop, iOS'a i przeglądarkę. Jest też port, MinGDX, który bazuje na libGDX, ale jest uproszczeniem i można w nim pisać tylko gry 2D.


edytowany 1x, ostatnio: TomRiddle, 2020-02-11 15:30

Pozostało 580 znaków

2020-02-13 19:52

Rejestracja: 3 miesiące temu

Ostatnio: 1 tydzień temu

0

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, wybrałem libGDX.

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0