Przyciananie zdjęcia/wektora z możliwościa przesuniecia/obrucenia przycinanego obiektu

0

Cześć,
chcę przyciąć wektor z możliwością jego przesuwania/obracania względem przycinającego obiektu, ale punkt względem którego ma byś obracany wektor ma być jego środkiem.
Próbowałem różnych sposobów, ale coś nie mogę dojść do tego co bym chciał.
Najlepiej jak by dało się to osiągnąć w xml-u, rysunek będzie składał się z kilku nałożonych na siebie wektorów, a z podglądem na bieżąco będzie łatwiej to poukładać.

Swego czasu robiłem coś podobnego w Qt, ale na chiny nie mogę sobie przypomnieć jak.

przykładowy efekt jaki chce uzyskać:https://www.fotosik.pl/zdjecie/650bcdbc8ae785f5

Pozdrawiam, Sławek.

0

a nie mozesz animowac obietkow ktore zaladujesz do Viewsow?

0

Mogę ale views mi przytnie w prostokącie, a ja potrzebuję nieregularny, własny kształt.

0

Twoj obraz zostanie wpisany w views, a pozniej animujesz views. nie rozumiem co zostanie przyciete

0

Nie rozumiemy się. Potrzebuję zrobić maskę nad view-em, która go po części przysłoni.
Coś w stylu własnego kształty view-a, ale tak bym mógł załadowany obrazek animować, ale nie animując przy tym view-a.

Albo inaczej, chcę stworzyć takie cuś:
attitude indicatorhttp://www.pilotfriend.com/training/[...]raining/fxd_wing/attitude.htm

i ma być animowane, czyli na podstawie żyroskopu powiedzmy w telefonie, ma się odpowiednio wychylać, obracać....

Aktualnie ma to w wektorach i podzielone na warstwy, z czego jedna imitująca horyzont musi być wykadrowana.
Tak mi było łatwiej, szybciej, by to wizualnie ładnie wyglądało i w krótkim czasie, nie spędzając tygodni nad zabawą z Paintem.

Dokładnie chodzi mi o fragment imitujący horyzont, coś takiego:
horyzonthttps://images91.fotosik.pl/81/04ea5212a818d395med.jpg

0

ok teraz rozumiem, ogolnie to mozesz uzyc Vector drawables i teraz Twoj efekt mozesz osiagnac na 2 sposoby (albo i wiecej...):

  1. tworzysz 1 views do ktorego ladujesz Twoj obrazek i ten views bedziesz animowal (move, scale, rotate etc) i nad nim tworzysz 2 statyczny view ktory bedzie go przykrywal (byl nad nim) i mial wyciety srodek tak zeby bylo widac jak Twoj obrazek sie pod nim przesuwa

  2. mozesz uzyc tzn. "Layer-List" oraz "animation-list" w androidzie i tam skladac sobie poszczegolne elementy i wybierac animacje

ale jezeli to bedzie z zyroskopu i akcelerometru to chyba 1 sposob jest duzo latwiejszy do kontrolowania aktulnej pozycji i stanu widoku

0

https://github.com/kplatfoot/android-rotation-sensor-sample

sprawdz tutaj ;) wyglada mocno "podobnie" do Twoich grafik

0
Wesoły Ogórek napisał(a):
  1. tworzysz 1 views do ktorego ladujesz Twoj obrazek i ten views bedziesz animowal (move, scale, rotate etc) i nad nim tworzysz 2 statyczny view ktory bedzie go przykrywal (byl nad nim) i mial wyciety srodek tak zeby bylo widac jak Twoj obrazek sie pod nim przesuwa

Hehe, że też od razu tak nie zrobiłem, proste i logiczne, zaćma:).

https://github.com/kplatfoot/android-rotation-sensor-sample

sprawdz tutaj ;) wyglada mocno "podobnie" do Twoich grafik

Jak wrócę z roboty zobaczę co tam wymóżdżyli.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0