W wolnym czasie robie gre na Androida. Mam juz w sumie wersje mocno grywalna, ale niedopieszczona. Pisze w Javie z uzyciem LibGDX i przyznam ze denerwuje mnie rozmiar aplikacji - ok 12 MB. Da sie to pewnie nieco zmniejszyc ale to i tak bedzie kilka MB w stosunku do oryginalu zajmujacego ok 40 Kb.
I tutaj pytanie co mozna uzyc zeby napisac gre gdzie binarka bedzie niewielka i bez problemu bedzie dzialac na Androidzie? (wielkosc assetow to inna sprawa). Nie musi byc Java, bo pisalem kiedys w C/C++ wiec zawsze moge sobie odswiezyc.
Java + AWT ? (w sieci sa watki ze to klopotliwe na Androidzie, chociaz w tym pisalo sie Javavowe gierki na kompo 4k ).
Tutaj jako ciekawostka przykladowy kod Minersow napisany przez Notcha (ten od Minecrafta). https://web.archive.org/web/20070707053109/http://www.mojang.com/notch/j4k2k6/miners4k/A.java
Nawet ktos to wrzucil do Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bartsource.Miners4k&hl=pl
C++ i SDL?
C++ i SFML ?
A moze jakis godny nastepca flasha? Tylko czy np w html 5 mozna zrobic apke i wrzucic do sklepu?
Czy jeszcze cos innego?