@Override
public boolean onSingleTapUp(MotionEvent event) {
(do sth)
return true;
}
ta metoda wyrzuca przy kompilacji błąd:
method does not override or implement a method from a supertype
@Override
public boolean onSingleTapUp(MotionEvent event) {
(do sth)
return true;
}
ta metoda wyrzuca przy kompilacji błąd:
method does not override or implement a method from a supertype
Musisz w swojej klasie zaimplementować interfejs GestureDetector.OnGestureListener
teraz dostaję error że klasa nie jest abstrakcyjna i nie nadpisuje onFling
public class CustomView extends View implements GestureDetector.OnGestureListener,GestureDetector.OnDoubleTapListener {
Context context;
Paint paint;
public StoreView(Context context)
{
super(context);
this.context=context;
paint = new Paint();
}
@Override
public boolean onSingleTapUp(MotionEvent event) {
return true;
}
@Override
public boolean onTouchEvent(MotionEvent ev) {
return true;
}
}
mam taki kod, który scrolluje menu, ale przy ponownym kliknięciu jego pozycja się resetuje.
jak zrobić, żeby scrollowało poprawnie?
@Override
public boolean onScroll(MotionEvent e1, MotionEvent e2, float distanceX, float distanceY) {
System.out.println("onscroll");
CustomView.offsetY=(int)e2.getY() - (int)e1.getY();
return true;
}
Skromny Szewc napisał(a):
mam taki kod, który scrolluje menu, ale przy ponownym kliknięciu jego pozycja się resetuje.
jak zrobić, żeby scrollowało poprawnie?
@Override
public boolean onScroll(MotionEvent e1, MotionEvent e2, float distanceX, float distanceY) {
System.out.println("onscroll");CustomView.offsetY=(int)e2.getY() - (int)e1.getY(); return true; }
nieaktualne ,wystarczyło wstawić linię CustomView.offsetY +=distanceY;