Wątek przeniesiony 2018-10-31 23:17 z C# i .NET przez somekind.

Co zrobiłem nie tak?

2018-10-31 20:13
0

wyskakuje mi coś takiego Nazwa „curCheckpoint” nie istnieje w bieżącym kontekście i W Nazwa „levelManager” nie istnieje w bieżącym kontekście
a cały plugin wygląda tak

Checkpoint:

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class Checkpoint : MonoBehaviour {

// Use this for initialization
void Start () {

}

// Update is called once per frame
void Update () {

}

void OnTriggerEnter2D(Collider2D other)
{
if (other.name == "Player")
{
 levelManager.currentCheckpoint = gameObject;
}
}

}

LevelManager:

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class LevelManager : MonoBehaviour
{

    private Player player;

    // Use this for initialization
    void Start()
    {
        player = FindObjectOfType<Player>();
    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {

    }

    public void RespawnPlayer()
    {
        Debug.Log("Player Respawn");
        player.transform.position = curCheckpoint.transform.position();
    }
}
edytowany 2x, ostatnio: Ktos, 2018-10-31 21:29
Bardzo artystyczny sposób formatowania kodu. Jestem pod wrażeniem. - Burmistrz 2018-10-31 20:34
Używaj znaczników formatowania kodu na przyszłość. Poprawiłem ten post :-) - Ktos 2018-10-31 21:56

Pozostało 580 znaków

2018-10-31 20:50
0

Gdzie w klasie check point masz definicje obiektu
levelManager ?

Pozostało 580 znaków

2018-10-31 21:32
0

Zepsułeś formatowanie posta.

Pozostało 580 znaków

Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0