Witam,
Dostałem do zrobienia pewne zadanie do pewnej firmy. W zadaniu mam wymienionych 6 punktów z czego 4 punkty są konieczne do zrealizowania. Startuje na mida. Czas jaki powinienem poświęcić na to zadanie to 7h. Nie mam żadnego zegara, który by mi odmierzał czas. Po prostu obie strony są tutaj oparte na zaufaniu.
I w ciągu 7h zrealizuje te 4 punkty, ale nic więcej. Czy w takiej sytuacji zrobilibyście te 4 punkty i tyle? Czy jednak byście poświęcili jeszcze dodatkowy czas i zrobili np punkt 5,a do rekruterka napisali, że poświęciliście na to 7h czasu? Jestem zdania, że lepiej zrobić po prostu mniej i być bardziej przezroczystym wobec rekrutera. Najwyżej nie zostanę przyjęty do firmy. Jakbym wykonał więcej punktów z zadania i poświęcił np. 12h i napisał, że zajęło mi to 7h to by mogło spowodować to problemy w pracy, ponieważ ktoś mógłby myśleć, że takie taski szybko wykonuje.
Z drugiej strony myślę, że wykonanie tylko 4 punktów z zadania może być nie wystarczające aby ubiegać się o to stanowisko na które kandyduje.