Wątek przeniesiony 2020-11-18 10:44 z Off-Topic przez cerrato.

Platforma Azure - od 2 miesięcy nie dostałem faktury a opłata za usługę rośnie

0

Witam serdecznie. Aktywowałem subskrypcję w usłudze Azure "Pay-As-You-Go". Według przeczytanej instrukcji powinna być co miesiąc pobierana kwota za faktyczne zużycie zasobów, jednak nic nie jest pobierane z karty, a kwota rośnie. Opłatę co miesiąc jeszcze przeżyję, ale jak mi ściągnie 500zł z konta to będę szukał jedzenia łopatą na gruzowisku. Dlaczego nie są pobierane opłaty? Możecie mi w tym pomóc?
screenshot-20201118100613.png

2

A miałeś wcześniej już konto Azure?
Bo może po prostu zabiera Ci na razie z tych gratisowych 100 euro, które się na start dostaje.

0

No właśnie jakim cudem jak loguję się do azure jest napisane "konto darmowe"? Miałem już darmowy plan i on wygasł

1

@Grzegorz Świdwa:

Nie jesteś czasem 'Zweryfikowany Biedny Student' i dlatego masz za darmo?

0

Tak, jestem. Ale są naliczane opłaty i godze się na opłatę tylko dlaczego ona nie jest pobierana :(

2

Jeśli masz Pay-As-You-Go to te naliczone obecnie (current cost) 45€ zejdzie ci z karty w następnym okresie rozliczeniowym. Nie miesiącu (aczkolwiek okres rozliczeniowy na 30 dni).

Na tym ekranie powinieneś mieć pokazane kiedy jest okres rozliczeniowy, kiedy była faktura itp.

screenshot-20201118201202.png

Możesz też sobie wejść w Cost Management + Billing, tam są faktury, poniżej listy Subskrypcji:

screenshot-20201118201527.png

0

Sprawa rozwiązana. Data rozliczenia jest inna niż zakładałem. Jutro mi zabiorą :( dziękuję wszystkim i przepraszam za moje niedopatrzenie. Kurde drogie te azure

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1