Prowadzenie social mediów, bloga i strony

0

Hej, pytanie do wszystkich, którzy znają się na temacie rozpromowywania i prowadzenia w/w.

Co dokładnie powinno się wstawiać na FB, co na linkedin, co na twittera, co na bloga a co na youtube? Mamy sobie w 3 osoby taką naszą organizację i robimy apki, ale do tej pory nic nie prowadziliśmy.

  1. Czy bloga powinniśmy mieć wbudowanego w naszą stronę, czyli postawić to na wordpress, czy może być tak, że mamy swoją stronę po prostu informacyjną, a bloga postawionego na medium.com?
  2. Czy jak wypuszczamy nową aplikację to powinniśmy dla niej tworzyć osobno konta na FB, twitterze i yt, osobnego bloga czy możemy spokojnie tworzyć content z profilu naszej organizacji?

Taki Tinder np. ma wszystko tworzone jako Tinder, ale to potężna apka. Pytanie czy jednak od razu warto postawić sociale pod banderą apki czy ewentualnie potem wszystko przenieść jak apka osiągnie sukces?

Tak samo pytanie czy jeśli na blogu umieszczam jakieś treści techniczne to czy do postów bardziej biznesowych lub edukujących klienta pod konkretną apkę powinienem postawić osobne blogi czy jednak wszystko może być w jednym miejscu?

Pozdrawiam

1

To jest forum dla programistów, a nie marketingowców. Możesz wrzucać co tam chcesz ;).

2

Ja mam bloga "wbudowanego w stronę", ale tak naprawdę to jest osobny byt. Po prostu korzysta z tego samego CSS i jest nginx jest ustawiony, żeby kierował ruch do Ghosta dla ścieżki /blog. Z punktu widzenia użytkownika to jest ta sama strona, a dodatkowej roboty naprawdę niewiele.

0

@tsz:
Chodzi mi o to, że badzo nie lubię WP, a statyczną stronę już mam. Medium.com bardzo mi się podoba. Po prostu o to, czy przez takie rozdzielenie nie będę tracił zasięgów.

1

Czy jak wypuszczamy nową aplikację to powinniśmy dla niej tworzyć osobno konta na FB, twitterze i yt, osobnego bloga czy możemy spokojnie tworzyć content z profilu naszej organizacji?

A jak myślisz, co łatwiej wypromować? (Bo tylko to pytanie jest ważne na początek)
Można stworzyć osobne konto dla apki, ale i tak skończy się udostępnianiem postów/twittów na profilu organizacji, a więc dwa razy więcej klikania. No ale będziesz już przygotowany na potencjalny sukces. Z Drugiej strony, np Empik ma wiele kąt kont pod każdą swoją aplikację/działalność. No ale oni są znani na rynku

2
Bambo napisał(a):

Co wstawiać na FB, co na twittera, co na bloga, co na youtube?

To co ludzie chcieliby tam znaleźć i po co wrócą. Pytanie: dlaczego chcą tam zaglądnąć więcej niż raz? Master level: dlaczego chcą tam zaglądać regularnie?

Jak tam będzie 'zgniła trawa' albo wypociny o niczym dla każdego to nawet gdyby blogger wysłał 40 milionów imiennych zaproszeń to 'zasięgu' nie osiągnie.

0

Najpierw zdobądź dużo expa, potem zacznij z takiej pracy wyciągać ciekawe wnioski, potem naucz się poprawnie o tym pisać, a dopiero potem próbuj myśleć o kanałach, blogach i tego typu rzeczach. Inaczej przestrzelisz, zmęczysz widownię i uzyskasz efekt odwrotny od zamierzanego. W skrócie: dziel się mięsistymi informacjami, a nie pustymi wrażeniami.

Ja godziny traciłem tworząc bloga nim się zorientowałem, że na mnie jeszcze trochę za wcześnie. Większość rzeczy notuje poza publiką i taka rzecz, chociaż jest bardziej chaotyczna, to sprzyja myśleniu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1