Witam :)
Niebawem rozpoczynam pracę jako Junior Service Desk Supporter w jednym z centrów SSC. Będzie to moja pierwsza praca po studiach licencjackich (kierunek informatycznopodobny, że tak powiem) i nie ukrywam, że traktuję to jako pracę tak początek i jednocześnie zastanawiam się nad ścieżkami rozwoju po pracy w dziale Service Desk. Wiem na pewno, że w pracy przyjdzie mi pracować z narzędziami ServiceNow i Office 365 (wliczając w to np. SharePointa) i w metodologii ITIL, więc może coś bliżej związanego z ServiceNow? Chociaż to wymagałoby podszkolenia się w JavaScripcie, a programowanie nie specjalnie mnie kręci, nawet pomimo tego, że z programowania na studiach miałem dobre stopnie. W takim razie może praca jako konsultant wdrożeniowy Office 365? Wiem, że są firmy co jakiś czas szukające takich konsultantów. Ewentualnie pozostaje praca w takich obszarach jak Zarządzanie Zmianą lub Zarządzanie Incydentami itd.
A może znacie jakieś zupełnie alternatywne ścieżki rozwoju po pracy w Service Desk? :)
Pozdrawiam