Witam,
Krótkie dwa pytania, mam nadzieję że jakoś dyskusja się dalej rozwinie (tylko proszę, bez trollingu, pytam poważnie):
Czy według Was lepiej jest, żeby opublikować kilka projektów oprogramowania (w moim przypadku - gier komputerowych) do portfolio z ich kodem źródłowym (open source) do tych gier, czy nie ma to większego znaczenia (chcę spieniężyć moje gry, dlatego nie chcę udostępniać kodu źródłowego)
Jakie są efektywne sposoby reklamowania swojej firmy dla innych osób/firm (w kontekście pokazywania swojego portfolio a także innych), które chciałyby podpisać umowę o zlecenie czy kontrakt B2B? (lub inne formy legalnej współpracy jeżeli jeszcze jakieś istnieją)
Edit:
Czy w konkteście firmy która chce wytwarzać oprogramowanie dla innych osób/firm można jakoś rozsądnie zacząć. Wiem, że są różnego rodzaju portale (np freelancer.com) gdzie ludzie zdobywają punkty i tam freelancują i na podstawie tego jakoś się zbiera np zlecenia, ale pytam również w kontekście większych projektów (np poprzez B2B), w których nie ma jakichś małych zleceń tylko średnie lub średnioduże przesięwzięcia.
Czy w przypadku gdybym miał do zaoferowania w portfolio kilka projektów gier (zależy też czy open source czy nie?) to lepiej kierować w branżę gamedev, czy jednak jest jakaś szansa by uderzyć od razu w rynek oprogramowania innego niż gry komputerowe.
Edit2:
Czy jeżeli by się okazało, że wartoby jednak jakiś kod źródłowy pokazać (chociażby dla celów sprawdzenia technicznego, czy umiem programować, czy jakie mam tendencje przy programowaniu), to może jakiegoś rodzaju rozwiązaniem było by - zrobienie przynajmniej z 2 większych gier open sourcowych i jednocześnie gier które nie będą na open sourcie, by móc niektóre sprzedać, a niektóre pokazać dla innych programistów, by mogli sprawdzić co faktycznie tam wpisałem.
Dawid