- Kolumna z opisem doświadczenia - z jednej strony mocno odjeżdża od dat i robi się wielka biała plama w środku CV, z drugiej nie jest wyrównane do tekstu z opisu projektów, więc masz dwie kolumny jedna pod drugą o różnej szerokości :/
W sumie mi to nie przeszkadza, ale możesz mieć rację. Chyba to wyrównam jakoś.
- Te linki po wydrukowaniu będą wyglądać trochę jak [ZOBACZ MEMY] :D
To ktoś drukuje te cv? :D
- Jak dla mnie to listowanie używanych wzorców projektowych w doświadczeniu jest trochę dziwne
Tak mi poradziła rekruterka w sumie.
-
Weź wyrzuć ten wzorzec Singleton, nim Jarek tu przyjdzie - a tak serio to jak dla mnie jest dość kontrowersyjnym wzorcem i co innego go znać czy być świadomym, że coś go pod spodem używa, a co innego aktywnie go wykorzystywać
Ten singleton to w sumie w Unity głównie wykorzystywałem :D
- Opisy Twoich prywatnych projektów brzmią dość biednie. Napisałem aplikację, przy pisaniu której musiałem walczyć z bugami to opis każdego projektu, który przeczołgał się z fazy koncepcji do fazy realizacji. Poza tym ładnie podałeś, w czym gra jest napisana i jakiego szumu używa, a nic o tym co się w niej robi :P
Co racja to racja, przy tych projektach kompletnie nie wiedziałem co pisać. Opisać stronę techniczną, czy bardziej tą od użytkownika. Dlatego wyszło coś takiego :/
- Telefon wciśnięty gdzieś za krzakiem dość słabo pokazuje, co tam w ogóle jest
To nie żaden krzak :D Ale w takim razie co proponujesz?
Na resztę już nie odpowiadam, żeby post nie zrobił się długości pociągu. Ale dzięki za porady. Potrzeba więcej takich ludzi jak ty :)