Czy programowanie jest dla mnie ???

Odpowiedz Nowy wątek
2019-05-13 19:36
0

Cześć. Chciałbym zacząć kodować, nigdy nie miałem z tym styczności więc nie mam pojęcia czy back end czy tez frond end bardziej by mi pasował i czy w ogóle programowanie jest dla mnie. Czy dobrym pomysłem, żeby to sprawdzić jest przerobienie książki Java w 21 dni i kurs programowania w JavaScript z Udemy, autorem jest Samuraj Programowania- Bartłomiej Borowczyk. Czy w waszej opinii to da mi jakiś pogląd co jest dla mnie łatwiejsze czy w ogóle kumam programowanie ? Wielu z was programuje w Javie i Javascrpit pewnie więc czy którys język jest może łatwiejszy , mniej skomplikowany czy raczej to zalezy od człowieka.

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

edytowany 1x, ostatnio: Karol111, 2019-05-13 19:50

Pozostało 580 znaków

2019-05-13 19:45
9

Zagraj z kolegą w kółko i krzyżyk. Jak wygrasz 3x pod rząd to nadajesz się na programistę i możesz spróbować kursu. W przeciwnym wypadku absolutnie nawet nie siadaj do kodowania, masz zakaz próbowania

Dzięki za wyczerpująca odpowiedź. - Karol111 2019-05-13 19:49

Pozostało 580 znaków

2019-05-13 19:54
3

A nie możesz spróbować po prostu?

Pozostało 580 znaków

2019-05-13 19:57
3

No próbuj, jak nie spróbujesz to nigdy się nie dowiesz. Nikt za ciebie decyzji podejmować nie będzie.

Pozostało 580 znaków

2019-05-13 19:58
0

Ok dzięki . Przerobię te 2 kursy i zobaczę czy to dla mnie jest czy nie. Nie ma co gadać tylko trzeba działać.

Pozostało 580 znaków

2019-05-13 20:05
8

Jak czytam takie wątki to mam wrazenie, że firma/osoba robiąca kursy S... P... robi po prostu jakiś słaby marketing szeptany. Juz któryś wątek o tym, że ktoś słyszał, ktoś komuś polecił albo ktoś pyta niby przypadkiem o opinię. Czyli typowe zagrania spamerów.

Tzn. nie wiadomo, bo moze faktycznie to ludzie sami z siebie pytają o ten kurs, ale jednak mam przypuszczenie, że to jakieś wykupione posty.


((0b10*0b11*(0b10**0b101-0b10)**0b10+0b110)**0b10+(100-1)**0b10+0x10-1).toString(0b10**0b101+0b100);
edytowany 4x, ostatnio: LukeJL, 2019-05-13 20:06
Pokaż pozostałe 5 komentarzy
może przydałaby się w takim razie jakaś strona z recenzjami kursów. Albo jak ktoś np. robi vloga o programowaniu - to mógłby nagrywać filmiki, na którym by recenzował rózne kursy. Skoro jest takie zapotrzebowanie, a ludzie nie wiedzą, który wybrać - to pewnie coś takiego by się przyjęło. (o ile faktycznie założyć, że to ludzie naprawdę pytają, i że nie jest to po prostu kryptoreklama) - LukeJL 2019-05-13 22:04
@LukeJL: Każdy kurs z Udemy ma recenzję. Poza samą oceną ludzie często umieszczają sensowne komentarze. - Hispano-Suiza 2019-05-13 22:06
@LukeJL: patrz jaki pomysł na business RateYourBootcamp.com - za skarpetę dolarów oddam prawa - WeiXiao 2019-05-13 22:06
nom, to juz poziom meta-meta. Bo tak - najpierw to programiści zarabiali na programowaniu. Teraz jest poziom meta - czyli programisci, którym się znudziło programowanie to zarabiają na szkoleniach. A będzie meta-meta - czyli ludzie nie będą programować, ani nie będą nawet robić szkoleń, a będą zarabiać na samych recenzjach szkoleń. Ktoś mógłby np. założyć vloga typu "Bootcamp News" i omawiać bootcampy albo "Udemy Review", gdzie w każdym odcinku by recenzowali inny kurs na Udemy.. Nie zdziwiłbym się, jakby juz ludzie tak zarabiali. - LukeJL 2019-05-14 21:26
chociaż jeśli każdy kurs z Udemy ma recenzję, to trochę słabo dla takiego vloggera, bo musi się bardziej wysilić. - LukeJL 2019-05-14 21:30

Pozostało 580 znaków

2019-05-13 20:25
0

Co jeśli się okaże, że programowanie nie jest dla Ciebie? Sprawdzisz kolejną dziedzinę i tak do skutku? Nie miałeś w szkole czegoś, co Cię tak bardzo zainteresowało, że od razu wiedziałeś, że to jest to, czym chcesz się zajmować? Nie miałeś w szkole programowania?

edytowany 1x, ostatnio: Burmistrz, 2019-05-13 20:26
Co jeśli się okaże, że programowanie nie jest dla Ciebie? Sprawdzisz kolejną dziedzinę i tak do skutku? a czemu by nie? - WeiXiao 2019-05-13 20:28
Nie wiem, czemu by nie. Interesuje mnie, czy autor tego wątku ma taką metodę, czy może z jakiegoś powodu interesuje go sprawdzenie tylko programowania. - Burmistrz 2019-05-13 20:30

Pozostało 580 znaków

2019-05-13 20:33
0

Chciałem tylko zapytać o rade , a dla sporej ilości osób skoro pracuje w branży X to mam tam zostać, a nie myśleć o zmianie zawodu na lepszy i poprawie bytu. Niedługo to bycie programistą będzie jak bycie prawnikiem , nie masz rodziny nie masz pracy według sporej ilości osób. Nie chciałem zasiac jakiegos hejtu, chciałem się tylko po ludzku spytać, widocznie pomyliłem fora. Cześć

Dla mnie jak widzę pytanie 'czy mogę iść na kurs bo w sumie nie wiem, czy się nadaje' to mam przed oczami 15-latka, a nie osobę dorosłą. Umiejętność podejmowania decyzji samodzielnie, szukania informacji samodzielnie, a przede wszystkim dystans do siebie i umiejętność nie pakowania wszystkiego do worka 'hejt'(tym bardziej jak się nie rozumie tego słowa) to jest to, co opisuje programistę. - Dregorio 2019-05-14 17:12

Pozostało 580 znaków

2019-05-13 20:35
3

Czy programowanie jest dla mnie ???

Nie.

Pozostało 580 znaków

2019-05-13 20:35
11

nie pasuje, ale mem fajny

wjK7m1D.png
edytowany 1x, ostatnio: WeiXiao, 2019-05-13 20:44
Hehe, fajny mem xD - wiciu 2019-05-13 21:42

Pozostało 580 znaków

2019-05-13 20:38
1
Karol111 napisał(a):

myśleć o zmianie zawodu na lepszy i poprawie bytu

Java15k utkwiło w umysłach Polaków jak 500+

PS
Albo JavaScript15k
Może być JavaSpring15k

Byle programować w Java...15k

edytowany 3x, ostatnio: jrsam, 2019-05-13 20:40
Czy ja gdzies pisałem o 15k. Ja pier.... ale wy jesteście zawistni niektórzy. Pisałem o próbie zmiany pracy na lepszą, nie 15k, a może po 2-3 latach wystarczyło by mi 5k :) - Karol111 2019-05-13 20:40

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0