Do czego nie przyzwyczajać współpracownika, pracodawcy czy klienta

1

Cześć

Trochę o pracy ale od innej strony. Czasami trafiają się różni pracodawcy, klienci czy współpracownicy w pracy. Do czego Waszym zdaniem nie należy przyzwyczajać pracodawcy, współpracowników czy klientów oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Na początek:

Nie przyzwyczajać:

  • do darmowych "charytatywnych" nadgodzin
  • do pracy w weekendy i święta
  • do szybkiego realizowania zadań, które najpierw powinno odleżeć swoje aby się nim dalej zająć
  • do szybkiego odpowiadania na emaile, które też muszą swoje odleżeć odleżeć
  • do szybkich wrzut od prezesa czy innego bardzo-ważnego-dyrektora
  • do robienia zadań szybciej niż bo ty wynikało z szacunków pracochłonności chyba, że wszyscy są świadomi iż idzie to w parze z gorszą jakością produktu

Pzdr

5

Przychodzenia do pracy, mamy rynek pracownika i jak mam ochotę w domu pooglądac nowy sezon Pokemonów to mam takie prawo

3

Do trzeźwości w miejscu pracy, jedno piwo nie zmniejszy produktywności, a pozwala rozluźnić atmosferę i przełamać lody z nowymi stażystkami z działu HR oraz finanse.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0