Junior android

0

Cześć programuje sobie na androida w domu, dążę do tego aby znaleźć pracę i dalej to rozwijać...
Jakiś czas temu dostałem tutaj na forum sporo rad co poprawić w moim kodzie, myślę że sporo poprawiłem.
To ostatnia apka jaką napisałem na gitHub'ie: https://github.com/Harkor15/RainbowBrain
Byłbym bardzo wdzięczny za wytknięcie mi jakichś błędów w kodzie.. ;)

1

Readme.md

Zerknę może wieczorem bo teraz w pracy:).

4

Jestem pełen podziwu, że chciało ci się tyle pisać.

            if(result>=25000){
                Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
                        .unlock(getString(R.string.achievement_sprint__25000));
                if(result>30000){
                    Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
                            .unlock(getString(R.string.achievement_sprint__30000));
                    if(result>35000){
                        Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
                                .unlock(getString(R.string.achievement_sprint__35000));
                        if(result>36000){
                            Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
                                    .unlock(getString(R.string.achievement_sprint__36000));
                            if(result>37000){
                                Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
                                        .unlock(getString(R.string.achievement_sprint__37000));
                                if(result>38000){
                                    Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
                                            .unlock(getString(R.string.achievement_sprint__38000));
                                    if(result>39000){
                                        Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
                                                .unlock(getString(R.string.achievement_sprint__39000));
                                        if(result>40000){
                                            Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
                                                    .unlock(getString(R.string.achievement_sprint__40000));
                                        }
                                    }
                                }
                            }
                        }
                    }
                }
}

Wielkie klasy, zero podziału na warstwy.

0

Spojrzałem 30 sekund na jedną Activity i widzę że masz logikę w warstwie widoku, czyli jak wyżej - brak podziału na warstwy. To jest szczególnie dziwne że od roku Google promuje MVVM.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1