Cześć programuje sobie na androida w domu, dążę do tego aby znaleźć pracę i dalej to rozwijać...
Jakiś czas temu dostałem tutaj na forum sporo rad co poprawić w moim kodzie, myślę że sporo poprawiłem.
To ostatnia apka jaką napisałem na gitHub'ie: https://github.com/Harkor15/RainbowBrain
Byłbym bardzo wdzięczny za wytknięcie mi jakichś błędów w kodzie.. ;)
0
1
Readme.md
Zerknę może wieczorem bo teraz w pracy:).
4
Jestem pełen podziwu, że chciało ci się tyle pisać.
if(result>=25000){
Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
.unlock(getString(R.string.achievement_sprint__25000));
if(result>30000){
Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
.unlock(getString(R.string.achievement_sprint__30000));
if(result>35000){
Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
.unlock(getString(R.string.achievement_sprint__35000));
if(result>36000){
Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
.unlock(getString(R.string.achievement_sprint__36000));
if(result>37000){
Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
.unlock(getString(R.string.achievement_sprint__37000));
if(result>38000){
Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
.unlock(getString(R.string.achievement_sprint__38000));
if(result>39000){
Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
.unlock(getString(R.string.achievement_sprint__39000));
if(result>40000){
Games.getAchievementsClient(this, GoogleSignIn.getLastSignedInAccount(this))
.unlock(getString(R.string.achievement_sprint__40000));
}
}
}
}
}
}
}
}
Wielkie klasy, zero podziału na warstwy.
0
Spojrzałem 30 sekund na jedną Activity i widzę że masz logikę w warstwie widoku, czyli jak wyżej - brak podziału na warstwy. To jest szczególnie dziwne że od roku Google promuje MVVM.