Witam wszystkich!
Pracuję w niedużej firmie (około 45 osób) i zostałem wyznaczony do znalezienia programu do zarządzania projektami, który usprawniłby pracę ludzi. W naszej firmie jest tak, że dużo ludzi się nie wyrabia, bo okazuje się, że osoby odpowiedzialne za tworzenie i przydzielanie osób do projektów wyznaczają jedną osobę do kilku projektów jednocześnie.
Dlatego mam znaleźć jakiś program, który planowałby czas ludzi. Najlepiej byłoby gdyby umożliwiał wpisywanie projektów, czas konkretnego zadania i osoby za nie odpowiedzialne. Dzięki temu każdy by wiedział kiedy jest zajęty dany pracownik i ile jeszcze czasu mu to zajmie.
Czy ktoś zna jakiś program, który mógłby w tym pomóc?
Takich 'programów' to jest od groma. Popatrz sobie na: Jira, Redmine, Asana. Znajdziesz jeszcze wiele innych.
Jira (choć bardzo funkcjonalna) kosztuje raczej słono. Mocno wątpię, czy szef owej czterdziestopięcioosobowej firmy będzie zachwycony tą propozycją.
Zdaje się, że jest jeszcze youtrack od jetbrains, ale nie mam zielonego pojęcia ile to kosztuje. Używałem w jednym projekcie i wg. mnie jest spoko.
szweszwe napisał(a):
Takich 'programów' to jest od groma. Popatrz sobie na: Jira, Redmine, Asana. Znajdziesz jeszcze wiele innych.
Jak w Jira przypisać zasób ludzki na ileś dni roboczych do jakiegoś projektu tak żeby nie dało się go w tym czasie przypisać do innego?
Szukasz programu nie do "zarzadzania" projektami tylko do "planowania" projektow i zasobow. Sporo managerow uzywa MS Project, z cloudowych to sam nie wiem. Googluj resource management software.
Ja polecam PM Compass, bardzo fajny program, ma wszystkie funkcje, które potrzebujesz i jest niedrogi :)