Wątek przeniesiony 2017-01-02 19:29 z Java przez Shalom. Powód: Niepoprawna kategoria forum

REKRUTERZE!

Odpowiedz Nowy wątek
2017-01-02 19:18
belzek
4

Kochani rekruterzy, nie ośmieszajcie się publikując oferty za 8-10k na b2b dla senior developera, bo to stawka dla juniora/regulara.
A jeszcze lepiej dla team leaderow, gdzie oferty są po 10-15 na b2b. Szukacie ciągle ludzi i sie dziwicie ze chetni doświadczeni nie zgłaszają się.

Zacznijcie wreszcie proponować stawki rozsądne, zejdźcie ze swojej marży, która często jest 50%... co miesiąc za nic....

Jesli na UoP bedzie min 15 netto to ludzie zaczną sie interesować zmianą pracy. Na b2b min 140 +vat/h taka stawka to i tak 2-3 razy mniej niż w mało płacącym jak na Niemcy Berlinie...

A czemu ten temat jest w javie? - Pabloss 2017-01-02 19:30
@Pabloss: już nie jest :P - Shalom 2017-01-02 20:41
100% racji ;) - JrQ- 2017-01-02 21:37
Ale czemu martwisz sie o zarobki seniora? Ze niby zaliczasz sie do nich? ;) - tamtamtu 2017-01-07 21:53
Kochany Programisto, wierz mi, że rekruterzy nie decydują o stawkach, niestety :) Pracują na takich projektach jakie dostają. Także takie postulaty trzeba kierować wyżej :) - lidia.pauch.intive 2017-01-10 11:09

Pozostało 580 znaków

2017-01-19 21:24
Trzeźwy Karp
0

Wszyscy sie logika wykazaliscie.
Po co posrednicy, wystarcza sprawne działy HR w firmach. przeciez firmy posredniczaco nie tworza nowych miejsc pracy tylko robia to co powinny dzialy HR robic - sciagac ludzi/rotacja na rynku
Dzis kazdemu brakuje ludzi wiec same firmy by nakrecily taka rotacje i kasą by sciagaly pracownikow.

Jest chora sytuacja. firma oficjalnie na b2b lub Uop nie da dobrej kasy, ale przez posrednika daje 2x tyle.+marza posrednika.
Moim zdaniem przez krycie sie z podwyzka(aby aktualnie zatrudnieni nie chcieli tez podwyzek) firmy traca potrojnie - przeplacaja za kontraktorow, za posrednikow, a pracownicy i tak zczasem pojda... do posrednikow :)

Pozostało 580 znaków

2017-01-19 21:29
Lolek Andaluzyjski
0
 Dzis kazdemu brakuje ludzi wiec same firmy by nakrecily taka rotacje i kasą by sciagaly pracownikow.

To nie prawda, ze wszedzie brakuje ludzi, a branza IT jest taka super. Juz DWA TYGODNIE szukam pracy i nic nie moge znalezc. Bylem na dwoch rozmowach technicznych i dalej nie mam pracy.

Pozostało 580 znaków

2017-01-19 22:25
0
Lolek Andaluzyjski napisał(a):
 Dzis kazdemu brakuje ludzi wiec same firmy by nakrecily taka rotacje i kasą by sciagaly pracownikow.

To nie prawda, ze wszedzie brakuje ludzi, a branza IT jest taka super. Juz DWA TYGODNIE szukam pracy i nic nie moge znalezc. Bylem na dwoch rozmowach technicznych i dalej nie mam pracy.

To nieprawda, że każdy dostaje pracę w IT ot tak. Jak oceniasz swoje rozmowy techniczne. Jeżeli pozytywnie to praca jest kwestią czasu. Jest dużo innych powodów dla których możesz nie zostać wybrany. Jeżeli natomiast na rozmowach wypadasz słabo no to cóż...

edytowany 1x, ostatnio: dbCooper, 2017-01-19 23:45

Pozostało 580 znaków

2017-01-19 23:22
0

To nie jest prawda, że "nieprawda" pisze się rozdzielnie.


"HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING. DO YOU KNOW, THAT IN A UNIVERSE SO FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM. "
Shrug. Fixed. - dbCooper 2017-01-19 23:46
Nie psuj mi mózgu :D - AreQrm 2017-01-30 00:32

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0