Jestem początkującym programistą. Potrafię trochę Javy, C# do pisania w skryptów w Unity no i samo Unity. Staż mam bardzo niewielki, jakieś malutkie, nic nieznaczące projekty.
W życiu jestem o krok przed podjęciem cholernie ważnej decyzji. Chcę porzucić karierę naukową i plany z nią związane (póki się jeszcze nie zaangażowałem mocno) i poświęcić się gamedevowi, albo programowaniu. Poczułem, że to jest coś, co sprawia mi od cholery frajdy, dłubanie przy kodzie, projektowanie poziomu, czy proces nauki, a życie polega na tym, bo robić to, co mnie spełnia. Moim najbliższym celem jest pojechanie na jakiś GameJam.
Nie mam presji co rozpoczęcia pracy, ale chciałbym jak najszybciej, żeby zdobyć cholernie cenne doświadczenie i przychodzę po poradę.
Powtarzam - Unity i C# znam na bardzo podstawowym poziomie, ciągle się uczę, ale nie ma rzeczy, które dotychczas były dla mnie ścianą.
Jak wygląda rynek GameDev? Czy w Polsce jest dużo pracy? Jakie umiejętności muszę mieć. Zakładając, że teraz potrafię zrobić bardzo prostą grę 3D, to za ile czasu mniej-więcej nabędę umiejętności, aby móc chociaż aplikować o pracę? Bardzo proszę, żeby wypowiedziało się jak najwięcej osób. Wiesz coś o tym? Napisz.
Zarobki to drugoplanowa sprawa. Wierzę, że jeśli się do czegoś ma pasję, to pieniądze same przyjdą.
EDIT: Jeszcze wpadło mi do głowy - czy może na początku porzucić robienie gier i pouczyć się języka i porobić jakieś projekty niezwiązane z grami? Ale nie wiem czy to ma sens.