Druga linia wsparcia technicznego, jak to wygląda?

0

Dostałem właśnie ofertę pracy w czymś takim, a po roku przejście na programistę, jak taka praca wygląda? Czy to ma coś w ogóle wspólnego z programowaniem? Nie mam doświadczenia po za miesiącem praktyk, ciężko jest mi coś znaleźć. Wolałbym od razu pracować jako programista, i nie wiem czy warto w to się pchać czy poczekać na inne oferty.

0

Nie jest to czasem jakiś help desk? W jakim woj. szukasz pracy?

0

Bez problemow jezeli ktos jest minimalnie rozgarniety mozna znalezc prace jako junior. Nie ma sensu pchac sie w jakies dziwactwa i tracic rok doswiadczenia.

2

Helpdesk to I linia wsparcia.
II linia zajmuje się analizowaniem logów, danych w bazie, uruchamianiem aplikacji, procedur bazodanowych, itp. Nieraz trzeba pisać skrypty naprawiające dane w bazie albo coś w tym rodzaju. Czasami II linia zajmuje się też wdrożeniami nowych wersji aplikacji.
Jeśli aplikacja oparta jest na SQL albo jakichś językach interpretowanych, to tacy ludzie mogą też naprawiać kod, o ile nie robi tego III linia.

0

Pracy szukam w Mazowieckie, Łódzkie, Kujawsko-Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie, Podlaskie. Na razie wysłałem kilka aplikacji do Warszawy ale bez odpowiedzi. Wczoraj wysłałem do Łodzi i właśnie dostałem taką propozycję. Chociaż nie wydaje mi się że aplikowałem na takie stanowisko.
Dzięki @somekind to już wiem o co tam chodzi.

0

Tak jak napisal somekind, zwykle L3 to są koderzy a L2 to raczej admini i ludzie którzy na wylot znają daną aplikację.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1