WinRT Store

0

Witam.
Czy ktoś z was może próbowałby swoich sił z WinRT i windows storem? Jak z jego popularnością - tj. czy da się coś na tym zarobić :P?

1

Ja od jakiegoś czasu mam swoją grę dostępną w Windows Store. Na pewno da się zarobić, ale problem jest taki jak wszędzie - marketing. Startowałem prawie równo ze sklepem, ale nic to nie dało(marketing tej gry wręcz nie istniał). Wyniki może tragiczne nie są, ale zadowolony być nie mogę. Niedługo przechodzę na model free-to-play, zobaczymy jak on się sprawdzi.

Co do samego WinRT - to taki trochę okrojony Silverlight(który to jest okrojonym WPF), który dodatkowo jest natywny. Kilka wkurzających bugów ma, dużo rzeczy trzeba samemu pisać, ale ogólnie pracuje się przyjemnie. .NET-owi pod WinRT kilku rzeczy brakuje, ale współpraca z natywnym API jest bardzo dobra i nie stwarza problemów, jeśli już się człowiek do niego przyzwyczai. Ogólnie - polecam.

0

Dzięki za odpowiedź, a jak wyglądają sprawy prawne/podatkowe? Wiem, że w przypadku sprzedawania aplikacji w google store trzeba mieć założoną swoją działalność (w sklepie iOS już nie) - jak jest w przypadku Windows Store?

2

Sposób rozliczania jest taki sam jak w AppStore - nie potrzeba mieć swojej działalności(z moich informacji wynika, że w Google Play jest tak samo). To Microsoft wystawia wszystkie rachunki dla klientów, a twórca aplikacji dostaje tylko zbiorczą wypłatę(próg to $200). Większych problemów nie ma.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1