Obiekty w JavaScript

0

Jak można wykonać to zadanie
Stwórz obiekt timeMachine . Dopisz do niego następujące właściwości:
shape - string, model - string, run(date, place) - metoda, dzięki której można się przenieść w czasie. Argument date to data, do jakiej chcemy się przenieść, a place to miejsce, do którego chcemy się przenieść. Oba argumenty to stringi.
Wypisz w konsoli wszystkie właściwości i uruchom metodę run.
To jest mój kod
let timeMachine = { shape: "square", model: "square", date: "Febraury", place: "New York" } console.log(timeMachine); date.run();

2

http://kursjs.pl/kurs/obiekty/obiekty.php (w 10-20 minut poznasz odpowiedź)
Do obsługi dat w JS wykorzystuje się zazwyczaj obiekt Date - http://kursjs.pl/kurs/date/date.php

1

Robisz jakąś platformówkę do przenoszenia w czasie?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1