Lekki framework OOP do Tetrisa

0

Hej,

Aż wstyd zadawać to pytanie, ale spróbuję. Szukam jakiegoś wygodnego frameworka, który umożliwia w miarę proste budowanie obiektów i ustalanie interakcji między nimi. Mam zamiar napisać coś a'la Tetris (w przybliżeniu) i tylko do tego to ma służyć. Backendu właściwie nie będzie z małym wyjątkiem AJAXa, który rzadko będzie sobie pingał na serwer.

Mam już cos na oku, ale JS nie jest moją domeną w związku z czym pomoc mile widziana.

1

Szukam jakiegoś wygodnego frameworka, który umożliwia w miarę proste budowanie obiektów i ustalanie interakcji między nimi.

Nie potrzebujesz do tego żadnego frameworka.

Mam zamiar napisać coś a'la Tetris (w przybliżeniu) i tylko do tego to ma służy

Czy szukasz silnika graficznego?

0

@Patryk27:

Mam tego świadomość, ale świadomość mniejszej ilości linii (dla mnie, nie klienta) jest kusząca.

Co do silnika graficznego nie wiem co masz na myśli. Planowałem wykorzystać wcześniej przygotowane przeze mnie klocki graficzne do budowy (przypuszczalnie w wiekszości .gif).

0

Jak chcesz framework to sprawdz Phasera.

0

Przeglądałem wymienione frameworki (nie nazwałbym ich lekkimi - to dotyczy także wymagań) i chyba faktycznie najlepszą opcją będzie czyste JS, ew. jQuery dla ułatwienia. Szkoda.

0

Jeśli szukasz lekkiego sposobu na renderowanie grafiki to PixiJS wygląda nieźle.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1