hej! mam dość skomplikowany objekt typu THREE.Mesh(geometry, material), chce go przeniesc z jednego plik.html do drugiego plik2.html
Na razie przerobiłam go na JSON i skopiowałam z konsoli przeglądarki do pliku: "test.json"
Potem próbuje go dodać do sceny w pliku2 w mniej więcej ten sposób:
var loader = new THREE.JSONLoader();
loader.load( "test.json", function(object) {
object.position.set(60,40,120)
scene.add(object)
render();
});
ale nie działa, strona wczytuje sie bez problemu (poza tym, ze nie ma obiektu), w konsoli przeglądarki pojawia sie pare błędów
Blocked https://programandconquer.com/save-console-browser-json-file/ in page https://programandconquer.com/save-console-browser-json-file/ from extracting canvas data because no user input was detected. https://programandconquer.com/save-console-browser-json-file/:39.
Błąd przetwarzania XML: nieprawidłowo sformowany
Obszar: file:///C:/blabla/test.json
Numer wiersza: 1, kolumna 1: test.json:1:1
(pomimo, ze JSON validator online twierdzi ze tresc pliku jest OK)
Tak czy siak, może mieliście kiedyś podobny kłopot z WebGL i jak sobie z tym poradziliście