przenoszenie obiektu THREE.js pomiędzy plikami

0

hej! mam dość skomplikowany objekt typu THREE.Mesh(geometry, material), chce go przeniesc z jednego plik.html do drugiego plik2.html
Na razie przerobiłam go na JSON i skopiowałam z konsoli przeglądarki do pliku: "test.json"
Potem próbuje go dodać do sceny w pliku2 w mniej więcej ten sposób:

	var loader = new THREE.JSONLoader();          

	loader.load( "test.json", function(object) {
		object.position.set(60,40,120)
		scene.add(object)
		render();
	});

ale nie działa, strona wczytuje sie bez problemu (poza tym, ze nie ma obiektu), w konsoli przeglądarki pojawia sie pare błędów

Blocked https://programandconquer.com/save-console-browser-json-file/ in page https://programandconquer.com/save-console-browser-json-file/ from extracting canvas data because no user input was detected. https://programandconquer.com/save-console-browser-json-file/:39.

Błąd przetwarzania XML: nieprawidłowo sformowany
Obszar: file:///C:/blabla/test.json
Numer wiersza: 1, kolumna 1: test.json:1:1

(pomimo, ze JSON validator online twierdzi ze tresc pliku jest OK)

Tak czy siak, może mieliście kiedyś podobny kłopot z WebGL i jak sobie z tym poradziliście

0

a to ci dziala ?

var loader = new THREE.ObjectLoader();
loader.load( "test.json", function(object) {
        object.position.set(60,40,120)
        scene.add(object)
        render();
    });

});
0

Nie :( W błędach konsoli jest głównie wywołanie blędu w bibliotece, ten fragment:

		if ( object instanceof THREE.Object3D ) {

			if ( object.parent !== null ) {

				object.parent.remove( object );

			}

			object.parent = this;
			object.dispatchEvent( { type: 'added' } );

			this.children.push( object );

		} else {

			console.error( "THREE.Object3D.add: object not an instance of THREE.Object3D.", object );

		}

		return this;

Czyli chce dodac do sceny obiekty nie bedacy obiektem 3d.Możliwe jest ,że błąd jest dlatego bo chce zrobic nowy obiekt Physijs.Mesh z nieobsługiwanej geometrii. Kulki, torusy, itp standardowe obiekty mozna dodawac bez problemu, ale z nową stworzonymi geometriami jak jakas funkcja zespolona moze byc gorzej :) Krzyczy tez o błedzie w pliku JSON. Czy ktoś kto poslugiwał sie JSONem w webgl, moze powiedziec czy cos jest nie tak z tym plikiem? JSON validator mowi ze OK

https://pastebin.com/9SdDHazA

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1