No to opisałeś problem, raz mi działa a raz nie,, chłopie konkretnie czego oczekiwałeś a co się stało......
NIe ma sleep'a w JS to nie Java !!! to co napisałeś działa tak: pętla, zrób coś za sekunde, pętla......
Racja. Mój błąd.
Chcę przelecieć po całej tablicy zawierającej ID divów i pozmieniać im np. background-color na red
a następnie poczekać X i powtórzyć to, ale teraz ustawić np background-color na blue.
zauważ, że zrób coś za sekunde != czekaj sekunde i zrób
JavaScript jest event driven, więc programowanie w JS polega raczej na czymś takim:
odpala się zdarzenie, np. użytkownik kliknie i jest onClick
w funkcji obsługującej zdarzenie (albo przy inicjalizacji skryptu) coś tam robisz i musisz to zrobić bardzo szybko, czyli nie żadne sleep bo to zawiesiłoby stronę. Cokolwiek robisz, musi to trwać z ułamek sekundy maks, bo inaczej przeglądarka się zawiesi.
po obsłudze zdarzenia (np. onClick) sterowanie się zwraca do przeglądarki i czekasz na kolejne zdarzenie.
jeśli chcesz to możesz "zamówić" wywołanie funkcji np. za sekundę, ale to nie jest sleep tylko raczej zamówienie. setTimeout to coś w stylu rób, przeglądarko co tam chcesz, ale "za około 1000 milisekund odpal funkcję, którą ci podam.
To wiele by wyjaśniało, dzięki