Witam
Chce zrobic applet na ktorym widnieje falujaca flaga, pomysl jest taki wczytuje fotke flagi, przepisuje fotke do tablicy bajtow (mapa bitowa w pamieci), nastepnie kazdy barwny bajt tej tablicy przesowam o pewna wartosc x,y tak zeby uzystak efekt falowania (na to mam wzor - jakas mutacja funkcji sinus()).
Moj problem polega na tym ze nie wiem jak przepisac zaladowany obrazek do tablicy bajtow.
probowalem czegos takiego
import java.awt.*;
import java.applet.*;
import javax.swing.JOptionPane;
public class Obrazek extends Applet
{
Image obrazek;
byte tabObrazek[];
public void init()
{
obrazek = getImage(getCodeBase(), "Flaga.gif"); //ladowanie obrazka z pliku
byte[] tabObrazek = new byte[480*256];
if (tabObrazek==null)
{
JOptionPane.showInternalMessageDialog(null, "Alokacja pamieci nie powiodla sie");
}
}
public void start()
{
tabObrazek=obrazek.toString().getBytes();
}
public void paint(Graphics g)
{
}
}
Niestety java sypie wyjatatkami jak z rekawa