pole 255*255 pikseli

0

Witam.
Pisze sobie programik i <ort>zaciołem </ort>sie w jednym miejscu. Mianowicie chce "narysowac" kwadrat o wielkosci 255 na 255 pikseli ale tak, aby kazdy pikselmiał minimalnie inny idcien od poprzedniego. Jesli chodzi o sama zmiane koloru to nie ma problemu. Problem polega na tym, ze jak uruchamiam program to zuzywa mi on cała wydajnosc procesora. Wydaje mi sie ze jest to spowodowane tym, ze program musi narysowac tak duza ilosc pikseli(piksele sa kwadratami o wielkosci 1 na 1). Kazdy piksel to 1 obiekt typu Rectangle2D. wiec tych obiektów jest sporo. Probowałem tez stworzyc tablice obiektów ale program dalej dzialą za wolno. Mozecie mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?

0

Może zamiast rysować mnóstwo Rectangle2D, lepiej byłoby użyć klasy BufferedImage. Pobrać z niej WritableRaster i na nim manipulować kolorami poszczególnych pikseli... Zajrzyj do dokumentacji...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1