Czat w czasie rzeczywistym: TDD + websocket?

0

cześć,

Chciałbym stworzyć czat w czasie rzeczywistym ( podzielonym na różne kategorie w których można pisać na dane tematy) dla zalogowanych użytkowników.
Chciałbym jednak aby to było na początku w formie endpointów - da się to w ogóle to przetestować w postmanie? Czy tutaj już będę musiał usiąść do JS i zrobić prosty widok dla tej aplikacji? Kojarzy mi się od razu słowo websocket ale nie mam o tym zielonego pojęcia..

Druga sprawa to widzę, że kuleje z testami i to się odbija mi później w projektach na kompletnych bzdurach które mogłem wyłapać wcześniej ( na etapie pisania testu właśnie - faza RED ). Chciałbym na tym projekcie przetestować podejście TDD - jakieś wskazówki na co uważać/zwrócić uwagę? Słyszałem pogłoski, że w części firm testów się nie pisze - przecież tam się musi dziać jakiś miszmasz na produkcji - czy to prawda?

Dzięki za info! :)

2

Proszę: https://spring.io/guides/gs/messaging-stomp-websocket/
Co do TDD - praktyka, praktyka, praktyka. Wpisz w Google hasło „code retreat”.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1