Mechanika strzelania w libgdx

0

Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ chcę aby po odpaleniu kodu postać zaczęła strzelać w linii prostej, żeby to było od razu po włączeniu gry, a nie naciśnięciu jakiegoś przycisku.

public class Main extends ApplicationAdapter {

	private SpriteBatch batch;
	private Texture texture;
	ArrayList<Bullet> bulletList=new ArrayList<Bullet>();
	
	@Override
	public void create () {
		batch = new SpriteBatch();
		texture=new Texture("dummy.png");
	}

	@Override
	public void render () {
		Gdx.gl.glClearColor(0, 0, 0, 1);
		Gdx.gl.glClear(GL20.GL_COLOR_BUFFER_BIT);
		batch.begin();
		batch.draw(texture, 850+texture.getWidth()/2, 50);
		

		batch.end();
	}
	
	@Override
	public void dispose () {
		batch.dispose();
		texture.dispose();
	}
}
public class Bullet {
    Texture texture;

    public Bullet(int x,int y){
        texture=new Texture("badlogic.jpg");
    }

    public void update(float delta){

    }

    public void draw(SpriteBatch spriteBatch){
        spriteBatch.draw(texture,50,50,texture.getHeight(),texture.getWidth());
    }
}

na razie mam takie coś xd
Trochę przeglądnąłem internetu i no nie wiem jak to napisać.

0
  1. Strzelenie tworzy nowy pocisk (instancję klasy Bullet), nadając mu odpowiednią pozycję (pozycja postaci + pozycja lufy karabinu).
  2. Pocisk w każdej klatce zmienia swoją pozycję. Powiedzmy, że w najprostszym przypadku jego pozycja x wzrasta o deltę czasu * prędkość pocisku w jednostkach na sekundę. Ten kod ma być w klasie Bullet.
  3. Aby postać strzelała ciągle bez "naciskania przycisku", to kod postaci musi pociągać za spust (robić 1.) w określonych odstępach czasu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1