Java Socket - gra kółko krzyżyk przez sieć

0

Mam grę kółko krzyżyk, która ma działać dla 2 osób grających przez sieć. Zaimplementowałem gniazda ale jak na moim pc(do testów) chcę odpalić grę (cmd)(1 już działa wraz z serwerem w Eclipse) to wyskakuje błąd. Liczę na waszą pomoc bo w sprawach sieci to za dużo nie ogarniam. Z góry dzięki.
Serwer: https://pastebin.com/cNqhkKwE
Gra: https://pastebin.com/LrbMZDBK

0

Nawet nie napisałeś JAKI błąd dostajesz.

0

jak odpalam 2 raz grę z konsoli:

catch (IOException e) {
            System.err.println("Couldn't get I/O for "
            + "the connection to: localhost.");
            System.exit(1);

Ale głównie mam pytanie o to jak za pomocą serwera na ekranach gier wyświetlać, że gracz a zaznaczył "x" a gracz b "o" i to zaznaczenie wyświetla się na obu ekranach.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1