Operacje matematyczne -- Sześcian

0

Mam figurę zdefiniowaną jako zbiór punktów**.** Który to zestaw wykorzystuje rysując przy użyciu JOGL**.**

float[] bbox = new float[24*3]; 	// 12 lines * 3 float each (24 * vertexXYZ)
bbox[0] = x1;
bbox[1] = y1;
bbox[2] = z1;
bbox[3] = x2;
bbox[4] = y2;
bbox[5] = z2;
i tak dalej ...

Ponieważ matematyka**,** nie była moim ulubionym przedmiotem . Zapytuje:

  1. Jak poprawnie obracać względem zadanej osi**?** Aby po przekształceniu w/w zbiór pkt**.** nadal reprezentował figurę przed obrotem**.**
  2. Jak poprawnie obliczyć pole powierzchni narysowanego prostopadłościanu**?**
0
  1. https://www.matematyka.pl/308613.htm
  2. Podziel to na 2 trójkąty i licz pole z wzoru Herona?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1