Android, aplikacja do rysowania i edycji

Odpowiedz Nowy wątek
2017-06-10 11:12
0

Witam, chciałbym aby mi ktoś podpowiedział jak zrobić zapis i odczyt w stworzonej aplikacji

Głównie bazowałem na tym przykładzie i jak do tego dorobić takie możliwości jak zapis i odczyt:

https://javastart.pl/static/p[...]y/piszemy-painta-na-androida/

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby mi to ktoś wytłumaczył ;/

Pozostało 580 znaków

2017-06-10 21:20
0

Tutaj jeden link do zapisu: https://stackoverflow.com/que[...]/image-on-canvas-to-jpeg-file
Tu drugi do odczytu: https://stackoverflow.com/que[...]id-load-png-image-with-canvas
PS nie przejmuj się, że są inne rozszerzenia plików. Zmień je według swojego upodobania.

Jeśli dalej tego nie rozumiesz - pisz.
Pozdrawiam.

Pozostało 580 znaków

2017-06-11 17:39
0

No dzięki wielkie, ogólnie to jest moja klasa odpowiedzialna za rysowanie i to w niej mam umieścić czy też w metodzie onDraw funkcję zapisu czy też odczytu? Chciałbym aby była wywołana po przez przycisk button

public class PaintView extends View {

     ArrayList<ObiektDoNarysowania> punkty;
    Paint paint = new Paint();
    private int color;

private int alpha;
private int red;
private int green;
private int blue;

Bitmap bitmapp;
private int rozmiar;

public PaintView(Context context, AttributeSet attrs) {

        super(context, attrs);
    punkty = new ArrayList<ObiektDoNarysowania>();
     paint = new Paint();
    color = Color.RED;
    }

    @Override
    public boolean onTouchEvent(MotionEvent event) {

        RectF oval = new RectF(event.getX() - rozmiar, event.getY() - rozmiar, event.getX() + rozmiar, event.getY() + rozmiar);
        punkty.add(new ObiektDoNarysowania(color, oval));
        invalidate();
        return true;
    }

    @Override
    protected void onDraw(Canvas canvas) {

        for (ObiektDoNarysowania punkt : punkty) {
            paint.setColor(punkt.kolor);
           canvas.drawOval(punkt.figura, paint);
        }
    }

Pozostało 580 znaków

2017-06-11 21:27
0

Powiedzmy że wiem gdzie co i jak tylko teraz jak ustawić tutaj FileOutputStream ??
docelowo może być wpisywana ścieżka lub twardo ustawione.

bitmap.compress(Bitmap.CompressFormat.JPEG,100,FileOutputStream);

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0