Hej, mam pytanie czy sposób używany przeze mnie do obsługi zdarzeń w bibliotece libgdx jest dobry. Wygląda on następująco:

 public class FooBar {
    ImageButton fooButton = null;
    boolean justClicked = false;

    public FooBar()
    {

    }

    public void Init()
    {
        fooButton = new (tworzenie przycisku, ustalanie pozycji itp.)

        fooButton.addListener(new ClickListener() {
            @Override
            public void clicked(InputEvent event, float x, float y) {
                justClicked = true;
                super.clicked(event, x, y);
            }
        });
    }

    public boolean JustClicked()
    {
        boolean tmp = justClicked;
        justClicked = false;
        return tmp;
    }
}

Po czym w głównej klasie gry w pętli sprawdzam sobie stan przycisku przez metodę JustClicked i odpowiednio reaguję. Drugie podejście jakie znam, to eventy, i o ile w C# da się to w miarę bezboleśnie zrobić, to w Javie (jeżeli dobrze rozumiem) nie obejdzie się bez stworzenia dodatkowego interfejsu i klasy. Z tego też powodu, wydaje mi się że moje podejście jest krótsze i odpowiednie do małego projektu, ale chciałbym poznać Wasze zdanie :v