Hej, mam pytanie czy sposób używany przeze mnie do obsługi zdarzeń w bibliotece libgdx jest dobry. Wygląda on następująco:
public class FooBar {
ImageButton fooButton = null;
boolean justClicked = false;
public FooBar()
{
}
public void Init()
{
fooButton = new (tworzenie przycisku, ustalanie pozycji itp.)
fooButton.addListener(new ClickListener() {
@Override
public void clicked(InputEvent event, float x, float y) {
justClicked = true;
super.clicked(event, x, y);
}
});
}
public boolean JustClicked()
{
boolean tmp = justClicked;
justClicked = false;
return tmp;
}
}
Po czym w głównej klasie gry w pętli sprawdzam sobie stan przycisku przez metodę JustClicked i odpowiednio reaguję. Drugie podejście jakie znam, to eventy, i o ile w C# da się to w miarę bezboleśnie zrobić, to w Javie (jeżeli dobrze rozumiem) nie obejdzie się bez stworzenia dodatkowego interfejsu i klasy. Z tego też powodu, wydaje mi się że moje podejście jest krótsze i odpowiednie do małego projektu, ale chciałbym poznać Wasze zdanie :v