Wyszukiwanie obiektu z listy po wartości pola

0

Witam, chcę zrobić w GUI tak by po naciśnięciu buttona, przeszukał listę i wypisał obiekty, wg wskazanego wyszukania.
Gdy jako "wyszukiwania" wpiszę ręcznie jakiegoś stringa, to normalnie wyszukuje i wyświetla, jednak gdy chcę pobrać z TextFielda (tWyszukaj) to już nie. Myślałem, że może trzeba coś przekonwertować, no ale w textfieldzie to już przecież jest domyślnie String, bo dawniej konwertowałem z Stringa na Inta.

Z góry dzięki za pomoc.

		else if(zrodlo==bWyszukaj)
		{
			jTreść.setText("");
			String wyszukiwana;
			
			wyszukiwana = tWyszukaj.getText() ;
			int i = 0;

			//System.out.println(wyszukiwana);
			
			for(Gra gra : lista)
			{
				i++;
				
				if (gra.nazwa== wyszukiwana)
				{	
					jTreść.append(i +". " + gra + "\n");
				}

			
			}
 
0

jak chcesz porównać czy dane String-i są takie same to nie przez operator == tylko metodę equals np.

     String name = "aaa";
        String name2 = "ddd";
        
        if (name.equals(name2)) {
            
        }
0

Racja, dzięki.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1