Bry, zacząłem robić grę kółko i krzyżyk, to jest mój taki pierwszy "większy" projekt w tym języku.
tutaj problem:
public void actionPerformed(ActionEvent e)
{
Object source = e.getSource();
int gracz=0;
while(gracz==10)
{
gracz++;
if(gracz%2==0) // Jesli x parzyste, gracz stawia X
{
if(source == jxj)
{
jxj.setText("X");
continue;
}
else if(source == jxd)
{
jxd.setText("X");
continue;
}
else if(source == jxt)
{
jxt.setText("X");
continue;
}
}
else // jesli nie, gracz stawia O
{
if(source == jxj)
{
jxj.setText("O");
continue;
}
else if(source == jxd)
{
jxd.setText("O");
continue;
}
else if(source == jxt)
{
jxt.setText("O");
continue;
}
}
}
}
jxj= jeden x jeden, jxd = jeden x dwa itd. powiedzmy, że wymiary macierzowe. Poki co zrobiłem tylko dla wiersza pierwszego.
W skrocie: pętla ma działać tak, że jeśli wciśniemy na przycisk to ma nam się tam wpisać X lub O w zależności od pętli.
Niestety coś nie działa...
Podkreślam, jestem bardzo świeży, to co widzicie to pomysł na który wpadłem, który na pewno jest daleko od Waszego ideału.
Wszelka pomoc i sugestie mile widziane