Java Multiplayer

0

Witam,
od pewnego czasu mam problem ze zrobieniem trybu multiplayer w grze którą robię w języku Java w Eclipse.
Problem pojawia się w tym, że na internecie nie mogę znaleźć ciekawych poradników które w prosty sposób wyjaśniłby w jaki sposób pobierać informacje od innych graczy po czym wysyłać z powrotem je do wszystkich. W informacjach zawarte byłyby położenia graczy i obiektów takich jak np: zombie oraz żetony i pociski.
Zaznajomiłem się tylko z podstawowymi informacjami na ten temat tzn wiem jak wysyłać i odbierać sockety ale nie wiem jak zrobić to wszystko, żeby działało jak chce.
Prosiłbym aby ktoś w sensowny sposób wytłumaczyłby co mi jest potrzebne i z czego powinienem skorzystać, bądź znajdzie jakiś fajny tutorial który to zawiera (najlepiej pod eclipse gdyż nieco on się różni od czystej Javy).
Z góry dziękuje.

1

Najprosciej w modeli client-server. Każdy klient łączy sie do serwera i wysyła do niego swoje operacje (poruszanie sie etc), serwer przechowuje u siebie stan gry i ewaluuje ten stan po otrzymaniu od klientów komend a następnie przesyła do podłaczonych klientów zmiany stanu świata.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1