Libgdx - JRuby jak włączyć

0

Jak jak otworzyć w libgdx projekcie klase/skrypt z JRUBY.

Chodzi mi o coś prostego; bym z clasy main otworzyć sobie skrypt z ruby typu: puts "Hello world!", jak się do tego zabrać? skonfigurowałem eclipse pod jruby, mam w zasobach środowiskowych także patch, jruby działa na eclipse, dodaje sb do projektu z libgdx, ale pytanie jak zainicjować ten skrypt, proszę o pomoc

Z góry dziękuję
Pozdrawiam

0

Mam plik cos.rb w tym samym katalogu co MyGdxGame.java, chciałbym odpalić skrypt z tego pliku, odwołuje się tak:

public static void callRuby()
{
ScriptEngine jruby = new ScriptEngineManager)(.getEngineName("jruby");
try
{
jruby.eval(new BufferedReader(new FileReader("cos.rb")));
}
catch(....) {}

ERROR: cos.rb(Nie mozna odnalezc okreslonego pliku)

plik rb:
def addition(a,b)
puts a
puts b
res = a+b
end

Jak można to naprawić?

0

wrzuciłem plik w inny katalog i odnalazło :)

Jednak są jakies ogromne problemy z kompilacją. Dlaczego mój kod nie działa ?
Pozdrawiam

0

Pewnie dlatego, że ERROR: cos.rb(Nie mozna odnalezc okreslonego pliku)
Musisz przypatrzeć jaka jest ścieżka aplikacji, a gdzie leży coś.rb

0

Po tym jak doszukałem się z plikiem.. Dziwny jest błąd jruby.eval(new BufferReader(new fileReader("cos.rb")));
Cały czas jest Error: Exception in thread "LWGL Aplication" java.lang.NullPointerException, mam wrażenie że samo łączenie się do tego pliku jest źle ustawiane. Miałbyś pomysł :((?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1