tworzenie dużej ilości obiektów z wykorzystanie box2d lub bez w libgdx

0

Cześć,
jaka jest najefektywniejsza i najmniej pamięciożerna metoda tworzenia dużej ilości punktów, które będzie można potem przesuwać? Coś jak piasek?
https://play.google.com/store/apps/details?id=smellymoo.sand
Chodzi mi mniej więcej o coś takiego jak tutaj.
Z góry dzięki za pomoc :)

0

Jeśli zależy ci na dużej ilości i wydajności to prawdopodobnie własna implementacja fizyki będzie najlepsza, ale jeśli to ma współdziałać z innymi obiektami to box2d będzie najlepszym wyborem.

0

Właśnie chodzi mi o rozwiązanie tak jak w tej grze, którą podałem. Czy box2d by sobie z tym poradził?

0

Wszystko zależy jak wiele obiektów chcesz obsługiwać jednocześnie i na jaką platformę robisz target. Ale myślę że możesz spróbować. Do libGdx lepszego silnika nie znajdziesz:)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1