Witajcie,
Napotkałem ogromny problem w mojej aplikacji. Pragnę odwzorowywać moją ruszającą się postać w drugim oknie, poprzez przesył lan tcp. Wszystko działa, jednak działa strasznie wolno
- pousuwałem wszystkie inicjalizujące się zmienne w pętli while()
- wszystkie hints, socketHints... przesunąłem nad pętle by chodziło to płynnie.
Co mogę zrobić by gra chodziła płynnie? a moja postać chodziła a nie teleportowała się.
Jeżeli potrzeba dołączę całe klasy. Z góry dziękuję, bardzo proszę o pomoc
///CLIENT
public class ClientThread extends Thread{
public void run(){
hints = new SocketHints();
hints.connectTimeout = 11000;
while(trwanie)
{
socket = Gdx.net.newClientSocket(Protocol.TCP, "localhost", 8784, hints );
if(!socket.isConnected() )
System.out.println("NIE JEST");
//System.out.println("socket null?");
if(socket!=null)
{
try {
socket.getOutputStream().write(new String("CZESC server").getBytes()); // wiadomosc wysylana
//byte[] read = new byte[1024];
socket.getInputStream().read(read); //odebrana od servera
readString = new String(read).trim();
XY = readString;
StringToFloat();
} catch (IOException e) {
e.printStackTrace();socket.dispose();
}
}
//socket.dispose();
if(Gdx.input.isKeyPressed(Keys.ESCAPE))
{
WylaczPentle();
System.out.println("Wychodzimy z pentli");
Gdx.app.exit();
}
}
socket.dispose();
}
}
//SERVER
public class ServerThread extends Thread{
public void run()
{
hints = new ServerSocketHints();
hints.acceptTimeout = 12000;
socketHints = new SocketHints();
while(trwanie)
{
server = Gdx.net.newServerSocket(Protocol.TCP, "localhost", 8784, hints);
socket = server.accept(socketHints);
if(socket != null)
{
//byte[] read = new byte[1024];
try {
socket.getInputStream().read(read);
socket.getOutputStream().write( (WspolzednaX+"/"+WspolzednaY).getBytes()); //---
} catch (IOException e) {
e.printStackTrace();
server.dispose();
}
}
server.dispose();
if(Gdx.input.isKeyPressed(Keys.ESCAPE))
{
WylaczPentle();
System.out.println("Wychodzimy z pentli");
Gdx.app.exit();
}
}
server.dispose();
}
}