Witam ;)

Piszę sobie Live Wallpaper na Androida używając opengl es 2.0, wszystko jest fajnie, w podglądzie zmienia orientacje tak jak powinno. Ale kiedy Live Wallpaperpeta jest ustawiona jak tapeta na pulpicie, to po zmianie orientacji ucina mi połowę ekranu.

Zastanawiam się jak to w ogóle możliwe, że na podglądzie działa normlanie, a ustawiając jako tapetę, wcale nie mogę rysować po połowie ekranu, jeśli zmienię orientację, tak jakby okno opengl nie obejmowało całego pulpitu.

Przed zmianą orientacji:
user image

Po zmianie:
user image

Funkcja reagująca na zmianę orientacji:

     @Override
    public void onSurfaceChanged(GL10 unused, int width, int height) //przy zmianie surface (na orientacji ekranu)
    {
    tekstury.width=width;
    tekstury.height=height;
     
    if(width<height)
    tekstury.orientation=0;//portair
    else
    tekstury.orientation=1;//landscape
     
    float aspectratio=(float)(width) / (float) (height);
     
    if(tekstury.width> tekstury.height)
    matrixInv.perspectiveINV(aspectratio, 0.83f);
    else
    matrixInv.perspectiveINV(aspectratio, 1.3f);
    }

Ale to chyba nieistotne, skoro NA PODGLĄDZIE DZIAŁĄ NORMALNIE :/

Wie ktoś o co tu może chodzić?