Serwer dla aplikacji Android

0

Cześć, w ramach własnego samo rozwoju postanowiłem napisać prostą grę kółko i krzyżyk na Androida. Oczywiście chcę, żeby gra umożliwiała grę sieciową. Tu zaczyna się moje pytanie. Jakiej technologi użyć? Pisałem nie dawno pokera pod czystą javą i korzystałem z Socetów, to rozwiązanie wydaje mi się najbardziej na miejscu, ale zastanawiam się nad tym co miało by być serwerem? Czy jeden z użytkowników? Poszukałem trochę i znalazłem Google App Engine, czy takie rozwiązanie było by dobrym pomysłem?

1

Play Game Services. W przypadku gry typu kółko i krzyżyk sugerowałbym implementację Turn-based Multiplayer
https://developers.google.com/games/services/common/concepts/turnbasedMultiplayer

0

Eh dopiero teraz doszedłem, że trzeba zapłacić 25$ żeby się pobawić :(

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1